Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

γευσιγνωσία δεύτερη



Κι αν ακόμα είμαι ζαλισμένη από το χορό τον περίεργο των χρωμάτων και το άρωμα της πόλης με συνοδεύει σε κάθε χτύπο της καρδιάς μου, τώρα πια νιώθω πιο στέρεα τα βήματά μου και δεν περπατώ στα σύννεφα. Τώρα πια βρίσκομαι σε λιβάδι με παπαρούνες και πράσινη βλάστηση στρωμένη ώσπου φτάνει το μάτι, τώρα πια ο ήλιος που υψώνεται κάθε πρωί και τρυπώνει απ τη χαραμάδα στο μικρό μου δωμάτιο είναι πιο ζεστός και πιο φωτεινός. Αισθάνομαι να κρατώ στο χέρι μπαλόνια˙ μπαλόνια πολύχρωμα κρατώ στο δεξί χέρι κι ετοιμάζομαι να τα αφήσω ελεύθερα στο γαλάζιο ουρανό να σχηματίσουν αερόστατα. Έχω τόσα πολλά μπαλόνια στο χέρι, θέλω τόσο πολύ να τα αφήσω να πετάξουν, δεν το σκέφτομαι καν, τα αφήνω και φεύγουν, πετούν μακριά μαζί με τα πουλιά.

1 σχόλιο:

Μαρία είπε...

Φως και χρώματα σε μια πόλη συνήθως μουντή και μελαγχολική. Φως και χρώματα που κουβαλάς πάντα μες την καρδιά σου κι αυτά καταφέρνουν να βρουν σε κάθε τόπο την δική του ομορφιά, τον δικό του παλμό, την δική του ελπίδα. Χαίρομαι πολύ που περνάς τόσο όμορφα. Ζηλεύω λίγο... Μην μας ξεχνάς όμως. Περιμένουμε να ξανασυνατήσουμε το φωτεινό σου χαμόγελο. Τσέκαρε το site της aegean, έχει πολύ φθηνά εισητήρια.